Publicat în club de povești

Îmbrățișări … altfel

E o vreme ciudată. E un timp neobișnuit. Totul e altfel: școala se face de acasă, în fața ecranului, muncim tot cam așa, ne ferim unii de alții (de fapt de un virus, de boală, ne ferim), purtăm mască și mănuși. Unele lucurui sunt însă la fel. Toți avem nevoie de dragoste, de a ne simți împreună, de  . . . îmbrățișări.

Cum poți iubi … altfel? De la distanță?

Ei bine, povestea unui mic păianjen tocmai asta ne-a învățat: că putem povesti la distanță, că putem găsi moduri de a iubi … altfel. Creativ, vese, jucăuș.

Ca întotdeauna, copiii sunt cei mai buni! La joacă, la imaginație, la zâmbete și îmbrățișări virtuale.  M-au bucurat cu niște idei și creații neașteptate. Mă simt obligată de frumusețea lor să le împătășesc cu voi, să vă bucure și vouă ziua:

 

 

Autor:

Bună. Mă bucur că ai decis să te opreşti puţin aici. Sunt Ina. Nu îmi place să vorbesc despre mine, dar îmi place să citesc şi să povestesc. Printre toate cele de pe acest blog vei „citi” şi povestea mea. Iubesc poveştile, aşa că haide să citim, să ascultăm, să simţim împreună poveşti. "I have always imagined that paradise will be a kind of library." — Jorge Luis Borges "To learn to read is to light a fire; every syllable that is spelled out is a spark." — Victor Hugo, Les Miserables

Lasă un comentariu